Rólunk
Rólunk


Küldetésünk

Minél szélesebb körben elérhetővé tenni a repülés lehetőségét és élvezetét.
Motivációink

Barátok között lenni jó. Különösen, ha mindannyian egyazon szenvedélynek hódolunk: a repülésnek. Mi azért dolgozunk, hogy a hobbink gyakorlása közben segítsünk hozzá másokat ahhoz, hogy ők is megismerjék azt a páratlan érzést, amit a szabad repülés élvezete nyújt.
Céljaink

Ember az arc mögött


Sipos Gábor
Vezérigazgató, pilóta

Eredetileg borász, majd külkereskedő, végül posztgraduális marketinges (C.I.M. Anglia).
1988-1991 A rendszerváltás éveiben Hollandia magyarországi nagykövetségének munkatársa.
1992-1996 között az HBO regionális marketing és kereskedelmi igazgatójaként közreműködik a környező országok piacnyitási folyamatainak koordinálásában.
1996-1997: a Marketing Academy of Budapest (MAB) regionális igazgatója, vezető tanácsadó, tréner.
1997-ben megalapítja önálló szervezetfejlesztő és üzletviteli tanácsadó cégét, a Biaxial Consultingot, melynek keretében számos hazai és nemzetközi nagyvállalat vezető munkatársait oktatja, képzi.
2002-től részt vesz az első független hazai hírtelevízió a HÍR TV piaci bevezetésében, aminek azóta is a terjesztési igazgatója.
2005-2016 a Sanoma Média ZRT-vel és magánbefektetőkkel karöltve társalapítóként és terjesztési igazgatóként közreműködik a Story4, majd később a Story5 televíziós csatorna elindításában, piaci bevezetésében.
2012-2015 Megalapítja a Profit & More Consulting Zrt-t.
2014: társalapítóként részt vesz a Heritage Capital Zrt. megalapításában.
2015: két társával megalapítja a Flytech Innovation Services Zrt-t, annak érdekében, hogy a repülés élvezetét és lehetőségét minél szélesebb körben elérhetővé tegye az eziránt érdeklődőknek.
2017: társalapítóként elindítja a külföldi turisták részére speciális belföldi programokat szervező és bonyolító BE INSIDER Kft-t.

Jurasek Sándor
Cégvezető, oktató pilóta

A repüléssel már egész fiatalon kapcsolatba került. 1989-ben a 10. számú Középiskolai Honvéd Kollégium, Széchenyi István Gimnázium (Szolnok) tanulójaként IS-28 típusú, „csodaszarvasnak” becézett vitorlázórepülővel kezdett repülni.
1993-1997 között a Szolnoki Repülőtiszti Főiskola kötelékében, ejtőernyős kiképzést követően először JAK-52 típusú motoros, majd 1995-1996-ban L-39 típusú sugárhajtású repülőgépen repült Kecskeméten.
1996-ban a polgári életben elszenvedett baleset következményeként kialakult egészségügyi okok miatt a katonai pályafutása megszakad és „civil” pályán folytatja pályafutását. A repüléssel viszont nem hagy fel, civilként folytatja.
2014: Kék Ég RSE képzésében PPL A (TMG) jogosítást szerez.
2015: ugyancsak a Kék Ég RSE szervezetén belül Cseh Róbert oktató segítségével PPL A (SEP) jogosítást szerez.
2016: társalapítóként létrehozza a Flytech Innovation Services Zrt-t, annak érdekében, hogy a repülés élvezetét és lehetőségét minél szélesebb körben elérhetővé tegye az eziránt érdeklődőknek. Ugyanebben az évben a Level 5 rádiólevelezési jogosítást is megszerezi.
Szakmai életút a civil szférában
2015-2016: Sony Pictures Television Networks disztribúciós igazgatója a közép-kelet-európai régió 12 országában.
2014-2015: Az Euteslat Broadband (Skylogic S.p.A., távközlés) regionális üzletfejlesztési tanácsadója Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Romániában.
2010-2014: az Antenna Hungária Zrt. lakossági osztályvezetőjeként a MinDig TV Extra földfelszíni digitális TV szolgáltatás vezetője.
2007-2010: az HBO magyarországi értékesítési vezetője.
2003-2007: a PanTel Kft. kiskereskedelmi viszonteladóival foglalkozó vezetője. Kiváló cégnél, kiváló csapatban volt szerencséje dolgozni és tanulni a média és távközlés fortélyait.
2001-2003: Norristown, Arthur P. Noyes Foundation Pennsylvania, USA. Az alapítvány „mindeneseként” főleg pénzügyekkel, beszerzéssel, IT-vel, megrendelői kapcsolattartással foglalkozott.
2000-2001: üzlettársával a Fami S.p.A. (Olaszország) termékeit képviselte/értékesítette.
1998-2000: a „civil” pálya első állomását a BPS Business Power Systems Kft. jelentette. A cég új üzletágának volt egyszemélyes felelőse, ipari bútorokat és szerelősorokat értékesített Magyarországon. Nagyon sokat köszönhet Madár István cégvezető-tulajdonosnak, akitől rengeteget tanult.
Képzési központ

Farkashegyi repülőtér “A” épület
Budakeszi, Farkashegy, 2092
A Farkashegyi repülőtér Budakeszitől 3 km-re délre fekvő sportrepülőtér. Magyarország egyik első vitorlázó repülőtere.A repülőtéren jelenleg sport célú vitorlázó és motoros repülés zajlik. A Farkashegy-katlanban 1929-től kezdve szálltak fel vitorlázó repülők. Ekkoriban még “csúzlival” indították a repülőgépeket, és mivel a hegygerinc merőleges az uralkodó szélirányra, így a felszálló levegőben hosszan lehetett siklani. Az indítás a hegy tetejéről történt, így oda kellett visszaszállítani a repülőgépeket.
Farkashegyi repülőtér
Szeretnél még többet tudni?
