Rólunk


Rólunk






A Flytech küldetése



Minél szélesebb körben elérhetővé tenni a repülés lehetőségét és élvezetét.





Motivációink


Barátok között lenni jó. Különösen, ha mindannyian egyazon szenvedélynek hódolunk: a repülésnek. Mi azért dolgozunk, hogy a hobbink gyakorlása közben segítsünk hozzá másokat ahhoz, hogy ők is megismerjék azt a páratlan érzést, amit a szabad repülés élvezete nyújt.




Céljaink


A pilóták mindannyian egy nagy, ám mégis szűk család tagjai. Szeretnénk, ha ez a család egyre bővülne olyan hasznos, a közösségért tenni akaró és tudó emberekkel, mint amilyen Te is vagy. Olyan környezetet alakítunk ki, ahol színvonalas körülmények között, élvezetes módon, játékosan sajátíthatod el a repülés fortélyait. Színes és mozgalmas klubélet keretében baráti társaságot formálunk, ahol a szabadidőd élménydús eltöltésén túl gyümölcsöző emberi és szakmai kapcsolatokat is kiépíthetsz. Szervezendő programjaink nem csak neked, hanem családtagjaidnak, baráti körödnek is tartalmas időtöltést kínál.



Ember az arc mögött



Sipos Gábor


Vezérigazgató, pilóta



Eredetileg borász, majd külkereskedő, végül posztgraduális marketinges (C.I.M. Anglia).

1988-1991 A rendszerváltás éveiben Hollandia magyarországi nagykövetségének munkatársa.

1992-1996 között az HBO regionális marketing és kereskedelmi igazgatójaként közreműködik a környező országok piacnyitási folyamatainak koordinálásában.

1996-1997: a Marketing Academy of Budapest (MAB) regionális igazgatója, vezető tanácsadó, tréner. 

1997-ben megalapítja önálló szervezetfejlesztő és üzletviteli tanácsadó cégét, a Biaxial Consultingot, melynek keretében számos hazai és nemzetközi nagyvállalat vezető munkatársait oktatja, képzi.

2002-től részt vesz az első független hazai hírtelevízió a HÍR TV piaci bevezetésében, aminek azóta is a terjesztési igazgatója.

2005-2016 a Sanoma Média ZRT-vel és magánbefektetőkkel karöltve társalapítóként és terjesztési igazgatóként közreműködik a Story4, majd később a Story5 televíziós csatorna elindításában, piaci bevezetésében. 

2012-2015 Megalapítja a Profit & More Consulting Zrt-t.

2014: társalapítóként részt vesz a Heritage Capital Zrt. megalapításában.

2015: két társával megalapítja a Flytech Innovation Services Zrt-t, annak érdekében, hogy a repülés élvezetét és lehetőségét minél szélesebb körben elérhetővé tegye az eziránt érdeklődőknek.

2017: társalapítóként elindítja a külföldi turisták részére speciális belföldi programokat szervező és bonyolító BE  INSIDER Kft-t.



Jurasek Sándor


Cégvezető,  oktató pilóta



A repüléssel már egész fiatalon kapcsolatba került. 1989-ben a 10. számú Középiskolai Honvéd Kollégium, Széchenyi István Gimnázium (Szolnok) tanulójaként IS-28 típusú, „csodaszarvasnak” becézett vitorlázórepülővel kezdett repülni.

1993-1997 között a Szolnoki Repülőtiszti Főiskola kötelékében, ejtőernyős kiképzést követően először JAK-52 típusú motoros, majd 1995-1996-ban L-39 típusú sugárhajtású repülőgépen repült Kecskeméten.

1996-ban a polgári életben elszenvedett baleset következményeként kialakult egészségügyi okok miatt a katonai pályafutása megszakad és „civil” pályán folytatja pályafutását. A repüléssel viszont nem hagy fel, civilként folytatja.

2014: Kék Ég RSE képzésében PPL A (TMG) jogosítást szerez.

2015: ugyancsak a Kék Ég RSE szervezetén belül Cseh Róbert oktató segítségével PPL A (SEP) jogosítást szerez.

2016: társalapítóként létrehozza a Flytech Innovation Services Zrt-t, annak érdekében, hogy a repülés élvezetét és lehetőségét minél szélesebb körben elérhetővé tegye az eziránt érdeklődőknek. Ugyanebben az évben a Level 5 rádiólevelezési jogosítást is megszerezi.

Szakmai életút a civil szférában

2015-2016: Sony Pictures Television Networks disztribúciós igazgatója a közép-kelet-európai régió 12 országában.

2014-2015: Az Euteslat Broadband (Skylogic S.p.A., távközlés) regionális üzletfejlesztési tanácsadója Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Romániában.

2010-2014: az Antenna Hungária Zrt. lakossági osztályvezetőjeként a MinDig TV Extra földfelszíni digitális TV szolgáltatás vezetője.

2007-2010: az HBO magyarországi értékesítési vezetője.

2003-2007: a PanTel Kft. kiskereskedelmi viszonteladóival foglalkozó vezetője. Kiváló cégnél, kiváló csapatban volt szerencséje dolgozni és tanulni a média és távközlés fortélyait.

2001-2003: Norristown, Arthur P. Noyes Foundation Pennsylvania, USA. Az alapítvány „mindeneseként” főleg pénzügyekkel, beszerzéssel, IT-vel, megrendelői kapcsolattartással foglalkozott.

2000-2001: üzlettársával a Fami S.p.A. (Olaszország) termékeit képviselte/értékesítette.

1998-2000: a „civil” pálya első állomását a BPS Business Power Systems Kft. jelentette. A cég új üzletágának volt egyszemélyes felelőse, ipari bútorokat és szerelősorokat értékesített Magyarországon. Nagyon sokat köszönhet Madár István cégvezető-tulajdonosnak, akitől rengeteget tanult.



Cseh Róbert


Főpilóta, oktató pilóta



Eredeti foglalkozását tekintve mérnök informatikus.

2004-ben végzett a Pécsi Egyetem Pollack Mihály Műszaki főiskolai karán Kibernetika, Robotika szakirányon.

 

SZAKMAI ÉLETÚT

2005-2008: Philips Automotive (Győr) – adatbázis üzemeltető és projekt-koordinátor.

2008-2010: banki számlavezető rendszerek bevezetésében vesz részt, mint Tanácsadó

2010-2012: IBM Hungary – alkalmazásfejlesztési projekt manager

2013-2016: Citibanknál – Senior Projekt Menedzser

 

REPÜLŐS ÉLETÚT

Magánpilóta jogosítását 2014-ben szerzi meg, azóta mint elméleti és gyakorlati repülésoktató, a repülésnek él.

Kereskedelmi szakszolgálati engedélyében a következő bejegyzések szerepelnek:

– éjszakai jogosítás NVFR,

– egymotoros osztály jogosítás SEP,

– többmotoros osztály jogosítás MEP,

– motoros vitorlázó osztály jogosítás TMG,

– műszer jogosítás egymotoros gépre IR(A)/SE,

– műszer jogosítás többmotoros gépre IR(A)/ME,

– angol nyelvi kiterjesztés ICAO Level 5,

– vitorlázógép és transzparens vontató jogosítás Towing(S+B),

– repülés oktató FI(A),

– osztályjogosítás oktató CRI(A),

– Airline Transport Pilot ATPL(Theory)



Képzési központ


Farkashegyi repülőtér “A” épület



Budakeszi, Farkashegy, 2092


A Farkashegyi repülőtér Budakeszitől 3 km-re délre fekvő sportrepülőtér. Magyarország egyik első vitorlázó repülőtere. Három repülőklubnak is otthont ad, az egyik az Aeroklub Farkashegy, a másik a MÁV repülőklub, és a harmadik a Kék Ég Repülő Sportegyesület. A repülőtéren jelenleg sport célú vitorlázó és motoros repülés zajlik. A Farkashegy-katlanban 1929-től kezdve szálltak fel vitorlázó repülők. Ekkoriban még “csúzlival” indították a repülőgépeket, és mivel a hegygerinc merőleges az uralkodó szélirányra, így a felszálló levegőben hosszan lehetett siklani. Az indítás a hegy tetejéről történt, így oda kellett visszaszállítani a repülőgépeket.


Farkashegyi repülőtér


Szeretnél még többet tudni?